2013. augusztus 23., péntek

Díj - 2.0

Egy kedves bloggerinatársam - akinek az új designt is köszönhetem - megajándékozott egy díjjal. Köszönöm, Dius!:)


Szabályok:
Írj tizenegy dolgot magadról!
Válaszolj a tizenegy kérdésre!
Tégy fel tizenegy kérdést!
Küldd tovább tizenegy embernek!

Írj tizenegy dolgot magadról!
  1. Kiskorom óta gyűjtöm a hógömböket.
  2. Képes voltam a nyár kellős közepén, a legnagyobb melegben megfázni.
  3. Tizenegyedikbe megyek.
  4. A blog főszereplőjével, Scarlettel csak egy dologban hasonlítunk,...
  5. ... ami nem más, mint az írás szeretete.
  6. Az előző blogom már túllépte a 10000 látogatót.
  7. És erre nagyon büszke vagyok.
  8. Vannak filmek, amiket hatvanszor is képes vagyok megnézni, akár ugyanazon a napon.
  9. Kóla minden mennyiségben.
  10. Szeretem a Disney-meséket.
  11. A KECSKE CUKI.
Válaszolj tizenegy kérdésre!
  1. Mi a keresztneved és hogy becéznek? - Zsófi a keresztnevem, és szólítanak Boonak, Zsóónak (amúgy ez nagyon tetszik), és néha a legjobb barátnőm Emonak vagy Cukinak - utóbbit nem értem, miért.
  2. Van háziállatod? Ha igen, mi a neve? - Egy kutyusom, Lili.
  3. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? - Öhm... igen, de nem mondom el, mit, mert ciki.
  4. Melyik az a dal, amin igazán tudsz sírni? - Children of Distance - Örökké
  5. Szerelmes vagy most valakibe? - Plátóian? Persze, mindig. Olyan, akinél esélyem is lenne? ... Azt hagyjuk...
  6. Melyik évszakot szereted a legjobban, és miért? - Nincs konkrét, mindegyikben meglátom a szépet, mindet várom valami miatt.
  7. Ki a példaképed? - Sok van. Nagyon nem szaporítom a szót, néha már kifejtettem, így nézzük dióhéjban: Írói példakép Leiner Laura és Darvasi László. Személyiség miatti példakép Marilyn Monroe és anyu. Azért, mert baromi erősek lelkileg, példakép Eleanor Calder, Danielle Peazer, Perrie Edwards, Sophia Smith, Demi Lovato és anyu. Sikereik miatt példakép Leiner Laura, a Little Mix, a One Direction és Demi Lovato - félreértés ne essék, nem fogok senkit sem kínozni a hangommal, de ők elérték az álmaikat.
  8. Kedvenc kiegészítőd? - Virágos vagy pillangós cuccok minden mennyiségben! Szerintem lassan már a végjegyemmé válnak.
  9. Mi a kedvenc filmed? - Sok van. Chicago, Egy hét Marilynnel, This Is Us (mert tuti kedvencem lesz, A hercegnő és a béka, Footloose, Túl jó nő a csajom, stb.
  10. Hány éves vagy? - Tizenhat.
  11. Mi tud nagyon felidegesíteni? - Inkább ki. Ami úgy kb. harminc ember.
Tégy fel tizenegy kérdést!
  1. Van olyan történeted, amit nem blogba írsz?
  2. Hány blogod van?
  3. Mi az egyik legnagyobb álmod?
  4. Merre voltál a nyáron?
  5. Mi az, amit a közeljövőben mindenképpen meg szeretnél tenni?
  6. Mire vagy úgy igazán nagyon büszke?
  7. Van gyűjteményed? Ha igen, miből?
  8. Melyik a kedvenc könyvsorozatod?
  9. Milyen színű a szobád?
  10. Van-e nagy félelmed?
  11. Te is úgy szenvedsz a kérdésekkel, mint én?
Küldd tovább a díjat tizenegy embernek!

1 megjegyzés: